Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace podle Standardu ISVS pro zveřejňování vybraných informací o veřejné správě způsobem umožňujícím dálkový přístup a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
1. Název úřadu | Obec Horušice | ||||
2. Důvod a způsob založení | Obec Horušice jako základní územně samosprávný celek je založena na základě ústavního zákona č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů, jako základní územně samosprávný celek dle čl. 99 tohoto právního předpisu. Základním právním předpisem pro činnost obcí je zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů. Nadřízeným správním orgánem v přenesené působnosti jsou příslušné správní úřady dle dané agendy. V samostatné působnosti je dozorovým, kontrolním a metodickým orgánem Ministerstvo vnitra ČR. |
||||
3. Organizační struktura | Starosta: Vlastimil Šálený Místostarosta: Milan Štoček Zastupitelstvo obce- 7 členů: Vlastimil Šálený Milan Štoček Mgr. Pavla Havelková Josef Karkoš Jiří Balán Lenka Karasová Vladislava Kárníková Předseda finančního výboru: Josef Karkoš Člen: Vladislava Kárníková, Jiří Balán Předsedkyně kontrolního výboru: Mgr. Pavla Havelková Člen: Vladislava Kárníková, Lenka Karasová |
||||
4. Kontaktní spojení | Obecní úřad Horušice Horušice 23 285 73 Horušice Telefon: 327 399 809 Mobilní telefon: 723 247 723 E-mail: obechorusice@seznam.cz Datová schránka: qxsr3d Adresa internetové stránky: https://obechorusice.cz/ Úřední hodiny Obecního úřadu v Horušicích: Pondělí 18:30 – 20:00 Středa 18:30 – 20:00
|
||||
5. Případné platby lze poukázat | 13620161/0100 Komerční banka 111981438/0300 ČSOB |
||||
6. IČO | 00640352 | ||||
7. DIČ | není | ||||
8. Dokumenty |
Rozpočet obce Horušice rok 2024 Rozpočet obce Horušice rok 2023 Rozpočet obce Horušice rok 2022 Rozpočet obce Horušice rok 2021 Rozpočet obce Horušice rok 2020 |
||||
9. Žádosti o informace |
Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají
Úřední hodiny
|
||||
10. Příjem podání a podnětů | Příjem podání a podnětů | ||||
11. Předpisy |
|
||||
12. Úhrady za poskytování informací |
|
||||
13. Licenční smlouvy |
|
||||
14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb | Výroční zpráva za rok 2023. |
Poskytnuté informace
Žádné žádosti zde nejsou.
Popisy úkonu orgánu veřejné moci – životní situace
Služby veřejné správy na portal.gov.cz
Formuláře
Formuláře nejsou k dispozici.
Opravné prostředky
Co když orgán žádosti nevyhoví
Odvolání
- Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
- Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
- O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
- Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
- Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.
Stížnost
- Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen „stížnost“) může podat žadatel,
- který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
- kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
- kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
- který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
- Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
- Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
- doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
- uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
- O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
- Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
- Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.